Transport

Fødevaretransport

Vi tilbyder landsdækkende dag-til-dag levering med en høj leveringssikkerhed, hvor vi med vores egne lastbiler og chauffører, sikrer en konsekvent høj kvalitet indenfor tør/køl/frys/frugt & grønt. Vi kører 24/7, og vi har døgnbemandet disponering og terminaldrift alle dage på året.
Lager & Terminal

Effektiv og certificeret lagerhåndtering og terminaldrift

Vores lager og terminaler er både fødevaregodkendt og IFS-certificeret, hvilket sikrer, at vi håndterer tør-, køl- og frysevarer effektivt og sikkert. Vi tilbyder fleksibel opbevaring i både reoler og bulk samt et komplet 3PL-setup, der dækker transport, lager og logistik. Derudover tilbyder vi Co-Pack-løsninger, herunder opsætning af displays.
Recycling

Bæredygtig håndtering af produktionsaffald

Vi har mange års erfaring og er specialiserede i håndtering af produktionsaffald. Vores ekspertise omfatter ophaling af containere, primært med forvogn/hængerbiler, samt kørsel med modulvogntog. Derudover tilbyder vi også opbevaring af containere som en del af vores omfattende service.

Vores styrker inden for transport, lager og recycling

Tilpassede løsninger og fast kontaktperson

Vi tror på, at "one-size fits none" – derfor tilbyder vi tilpassede løsninger og en fast kontaktperson til at sikre effektivt samarbejde og opfølgning.

Digital integration og CO2-rapportering

Med vores EDI-integration og månedlige KPI- og CO2-rapporter får du fuld indsigt i transportens effektivitet og miljøpåvirkning.

Stor andel af egenproduktion

Vores egne lastbiler og erfarne medarbejdere sikrer høj kvalitet og fleksibilitet i alle vores løsninger, understøttet af over 40 års erfaring i branchen.

Fleksible transportløsninger

Vi tilpasser vores transportløsninger efter dine behov. Uanset om det er køle-, fryse- eller tørvarer, kan vi skræddersy løsninger, der sikrer, at dine varer transporteres under de rette forhold.

Erfaring og ekspertise

Med over 40 års erfaring i branchen har vi opbygget stor ekspertise inden for temperaturreguleret transport. Vores erfarne team er dedikeret til at levere kvalitet i alle led af transportprocessen.

Moderne flåde for optimal sikkerhed

Vores moderne flåde af lastbiler og trailere sikrer optimal sikkerhed og kvalitet i transporten. Vi anvender det nyeste udstyr og teknologi for at sikre, at dine varer altid opbevares og transporteres under de bedste forhold.

Digital løsning - Fra booking til levering

Fra booking til levering sørger vi for en smidig og effektiv proces, der tilpasses dine behov. Vores mål er at gøre logistikken enkel og pålidelig for dig.

1

Ordremodtagelse og planlægning

Kunden afgiver en ordre med de specifikke temperaturkrav til godset gennem vores kundeportal. Vores disponenter planlægger transporten og sørger for, at varerne håndteres korrekt.

2

Afhentning og transport

Vores chauffør afhenter godset på aftalt adresse og til aftalt tid og sikrer at godset er emballeret korrekt og klar til afgang. Alle steps i godsets vej fra afsender til modtager kan følges på vores prisbelønnede kundeportal: ”Ole Larsen Fasttrack”

3

Sikker opbevaring og omlæsning

Hvis der er behov for omlæsning, håndteres dette på vores terminaler af vores erfarne medarbejdere. Vores trailere og terminaler er IFS certificeret hvilket garanterer at vi opfylder de strengeste krav indenfor fødevaresikkerhed under transport.

4

Levering og modtagelse

Når chaufføren ankommer til modtagerens lokation, registreres leveringen digitalt. Vi sikrer fleksible leveringer med hensyn til modtagerens åbningstider og losseforhold.

5

Kundeportal der sikrer dig overblik

Vi gør den administrative del nem og med Ole Larsen Fasttrack har du altid tilgang til de informationer du lige står og skal bruge. Her finder du alt fra de digitalt underskrevne fragtbreve, bookingoversigter, emballageoversigter, fakturaer og meget mere.

Hvad vores kunder siger

Vores kunders tilfredshed er en vigtig del af vores succes, og vi stræber altid efter at opfylde deres forventninger.

Vi har gennem længere tid brugt OLT, som vores transportør til vores store detail kunder. Vi har gennem årenes løb fået bygget et solidt samarbejde op, som gør kommunikation mellem afsendelsen, og kundeservice god. Vi arbejder hele tiden på, at finde bedre løsninger for vores kunder, og det føler vi OLT altid er med på.

Søren Boe

Operations Planning & Support Manager

Stena Recycling har samarbejdet med Ole Larsen i mere end 30 år. For Stena Recycling er det vigtigt at have en loyal og troværdig samarbejdspartner, hvor vi sammen kan udvikle os og skabe resultater til gavn for begge parter og for vores fælles kunder. Vigtige parameter for et godt samarbejder er fleksibilitet, ærlighed, gensidig respekt for hinandens forretning og transparens. Gennem årene har vi sammen med Ole Larsen skabt gode løsninger, hvor vores kunder altid har været i fokus.

Susanne Gravgaard

Logistikansvarlig

Ole Larsen Transport A/S has exceeded our expectations in every aspect. Their dedication to excellence and customer satisfaction is unparalleled.

Michael Johnson

Supply Chain Manager, DEF Corp.

We have been working with Ole Larsen Transport A/S for several years now, and they continue to impress us with their professionalism and reliability.

Sarah Williams

Logistics Coordinator, GHI Company

Lad os hjælpe med at finde den rigtige løsning for dig